وقتی موقعیت‌ها از دست می‌رود عصبی می‌شوید/ اگر گل‌های دوم، سوم و چهارم را بزنیم خیلی خیلی خوشحال می‌

وقتی موقعیت‌ها از دست می‌رود عصبی می‌شوید/ اگر گل‌های دوم، سوم و چهارم را بزنیم خیلی خیلی خوشحال می‌شوم/ سردار مانند نیستلروی است!

بانک ورزش -  سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی ایران مقابل قطر در نشست مطبوعاتی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل قطر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: برد خیلی خوبی بود. بهترین فرصت‌ها دست ایران بود و استحقاق برد را داشتیم. 

او افزود: توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و می‌توانستیم به گل دوم و گل‌های بعدی هم برسیم. کمی هم بعد از گلی که زدیم تحت فشار بودیم اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. این برد را هم به هوادارانی که در استرالیا ما را تشویق کردند و هم هوادارانی که ماه‌ها ما را حمایت کرده بودند تقدیم می‌کنیم که به موفقیت ما ایمان داشتند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که در دقایقی از بازی احساس می‌شد که تحت فشار است و دلیل این استرس و فشار چه بود، گفت: به هیچ‌وجه عصبانی نبودم و سعی می‌کردم تیمم را هدایت کنم و کار خودم را انجام دهم. در طول نیمه دوم دیدیم که 7، 8 ضدحمله و موقعیت دو به دو داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما وقتی از روی نیمکت می‌بینید که موقعیت‌ها از دست می‌رود عصبی می‌شوید.

کی‌روش با تاکید بر اینکه از پیروزی تیمش خوشحال است و عصبانی نیست، خاطرنشان کرد: نگرش من این است که اگر یک گل بزنیم خوشحالم اما اگر گل‌های دوم، سوم و چهارم را بزنیم خیلی خیلی بیشتر خوشحال می‌شوم.

کی‌روش اظهار داشت: سردار آزمون آینده خوبی دارد و مانند نیستلروی است. گلی که او در این بازی به ثمر رساند در حد جهانی بود. سردار چرخش بسیار خوبی داشت. او در خصوص اینکه تیم ملی تا اینجا بازی‌های زیبایی انجام داده و برنامه او برای آینده چیست، گفت: نگرش ما ساده است و روی بازی‌ها تمرکز داریم. نمی‌توانید دو بازی را در یک بازی ببینید و ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. از فردا با ریکاوری تمرینات‌مان را دنبال و سپس به بازی با امارات فکر خواهیم کرد اما اگر در این بازی گل‌های بیشتری می‌زدیم برای بازی بعدی کار راحت‌تری داشتیم.




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: